Підсумки 2023 року

 

 Сьогодні я хочу розповісти вам про підсумки мого року - року, що був наповнений новими викликами, розвитком технологій, відкриттями і самоопануванням. І хоч я не можу обійти всі моменти мого життя за цей час, я охоче поділюся деякими ключовими темами, які вплинули на моє самовдосконалення, розширення інтересів і розвиток професійних навичок.
 Одним із найважливіших досягнень було освоєння нових технологій. Впровадження сучасних технологій дозволило мені зробити свою роботу більш ефективною та продуктивною. Всупереч початковим страхам і незручностям, я вперто працювала над своїми навичками і тепер відчуваю себе впевнено та професійно.
 Мій рік також був відмічений появою нових хобі. Наприклад, це прикрашання стразами ікон. Час, який я проводжу, вдаючись у мої нові захоплення, став найпрекраснішим. 

 Ще одне вагоме досягнення мого року полягає в тому, що я полюбила себе. 

Я розумію, наскільки це важливо - приймати себе такою як є, цінувати себе.

Здійснилась мрія, я побувала в Греції та отримала неймовірні враження, познайомилась та подружилась з прекрасними людьми. Взагалі люди, з якими я познайомилася в цьому році, дали мені чималий позитивний заряд і натхнення. Й було, насправді, не так багато людей, які хотіли ділитися негативом. Тим паче я його не приймала. Зайнявшись здоров'ям, я досягнула в цьому успіху. Завдяки професіоналізму наших українських лікарів (мені пощастило їх знати), їх рекомендаціям, я набагато покращила своє здоров'я. 

 Мій рік був також цікавою роботою, де я маю можливість творити індивідуальні парфумовані набори для моїх клієнтів. Це заняття дозволяє мені втілювати красу і аромат у життя інших людей. Я прагну робити свою роботу максимально якісно і внести в неї своє серце і душу. 


Кожен крок, який я зробила, був продиктований любов'ю до життя, яку я прагну розтягнути та смакувати, а також любов'ю до людей. 

Й найбільше богатство та здобуток, я вважаю був такий, що серед темряви й подій, які не сприяють бути позитивною людиною, все ж мені вдавалося радіти, проживаючи щасливі миті свого життя. 

Нехай майбутній рік приносить нам всім нові виклики, багато приводів для радості та змогу продовжувати розвиватися.

Головна наша мрія, що об'єднує - перемога України над ворогом. Це загальна мрія всіх українців та її жителів, свідомих людей в усьому світі.

 А наступний рік стане переможним! 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Харизма: божественное качество и умение очаровывать

Как изменить жизнь в лучшую сторону?

Інтерв'ю з Савчук Ларисою Степанівною - вчителем - логопедом