Чому не варто довіряти красивим словам та обіцянкам?

 

Хочу підняти актуальну тему про те, чому не слід сліпо вірити обіцянкам та тому, коли хвалять, а замість цього розглянути об’єктивні факти та дійсні вчинки.

Красиві слова - це лише слова

Я давно переконана в тому, що не потрібно вірити красивим словам, обіцянкам, оскільки вони можуть не відображати справжній стан речей. Я хоч і жінка, але слова на мене не діють, якщо вони не підкріплюються відразу діями. Особливо це стосується слів чоловіків. Мені відомо, як представники сильної статі гарно вміють говорити, як обіцяють. 

М'яко стелять та твердо спати

Й мене нерідко "атакують" красивими словами. Цікаво, як вони мають на мене діяти? Які очікування у людини? Чи багато я маю за це віддати? 

Нажаль мені прекрасно відомо, що  словами можна маніпулювати, а не тільки висловлювати справжні почуття. Особисто я не займаюсь маніпуляціями. 

Однак дуже багато людей вміють гарно говорити в своїх цілях. Ці люди зовсім не викликають довіри, якщо тільки говорять.

 Особливо жінки ведуться саме на слова та "танцюють знов та знов на граблях", поки не зрозуміють цінність не слів, а саме дій. Бо любити - це означає діяти. 

Жінки "люблять вухами" і ведуться на пусті обіцянки? Так. Але все менше таких дівчат та жінок.



 Справжні наміри 

 Перш за все, красиві слова можуть бути лише маскою для приховування справжніх намірів. 

 Цитата від Абрахама Лінкольна повністю це відображає 

Можна обманювати всіх людей деякий час, можна обманювати деяких людей завжди, але не можна завжди обманути всіх людей 

Не слід вестися на слова без аналізу та перевірки!

Крім того, реальні дії та досягнення є важливішими, ніж прості словесні обіцянки. Наприклад, в бізнесі дуже важливо дивитися на показники та результати, а не тільки слухати обіцянки від партнерів чи конкурентів.

  А якщо говорити про особисті стосунки, то вчинки, поведінка можуть говорити набагато більше, ніж прості слова кохання.

 У підсумку, вірити красивим словам можна, але з певними обмеженнями та після ретельного аналізу.

 Я впевнена, що подальше вивчення цієї теми допоможе кожному уникати обману та робити власні висновки. 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Харизма: божественное качество и умение очаровывать

Как изменить жизнь в лучшую сторону?

Інтерв'ю з Савчук Ларисою Степанівною - вчителем - логопедом