Чому не потрібно ні з ким себе порівнювати?

Порівняння і образи

Мені недавно написали в одній з соціальних мереж, що я виглядаю не дуже гарно, навіть страшна та у страшному сні комусь наснилася. А людина (без імені і аватарки, яка написала критику щодо зовнішності), взагалі, краща за мене. Так і написала без зайвої скромності та, певно, при відсутності толерантності . 

Думаю це дівчина чи жінка, яка те й може що писати таке. Певно не хоче показувати себе, щоб не зурочили красу. Можливо має  інші причини. Хоча краса - не тим чим можна пишатися у житті. 

 Та чи потрібно порівнювати себе з іншими? Думаю ця тема актуальна. Давайте розбиратися. Бо вже не вперше спостерігаю, бачу, як люди порівнюють мене з собою. Хтось знаходить кращі риси, хтось - схожість, інші - найгірші риси і особливості в порівнянні з собою. 


Унікальність 

 Кожна людина унікальна і має свої власні здібності та особливості. Навіть Олівер Венделл Холмс сказав: 

Не порівнюйте себе з кимось іншим - кожен унікальний.

 Це важливо розуміти, щоб відчувати себе задоволеним своїм життям.

Особисто я переконана в тому, що порівняння з іншими може призвести до невпевненості та невдоволення. Та й занадто багато мені уваги. Чесно, не потребую! Але ж, якби я сиділа тихенько в куточку і нічого не робила... Та ні. Знайдуться тролі і критикують. 




Саморозвиток і самопізнання кращі за конкуренцію

Коли ми ставимо себе в конкуренцію з іншими, ми відводимо головну роль у своєму житті іншим людям. Замість цього, ми повинні зосередитися на своєму власному розвитку та досягненнях. Втрачаємо багато часу. А могли зайнятися собою і своїм саморозвитком. Оскільки повинні  розвивати власні здібності та працювати над власними цілями, замість того, щоб порівнювати себе з іншими. 

В цілому, порівнювати себе з іншими шкідливо для нашого духовного стану та самопізнання. Коли ми фокусуємося на власному розвитку і щасливі, ми стаємо більш впевненими та задоволеними життям. 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Харизма: божественное качество и умение очаровывать

Как изменить жизнь в лучшую сторону?

Інтерв'ю з Савчук Ларисою Степанівною - вчителем - логопедом